Data e postimit: 2014-08-09 22:36:49
Lexime: 2652
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Nuk jetohet me djersën e të tjerëve !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Lum ai njeri që jeton me djersë të tij !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Nuk jetohet si miza në bisht të kalit 1
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Një e ligë s'paguhet me dhjetë të mira ! 2.Nuk jetohet si qeni në zingjir !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Punëtorit Zgjohet herët në agim Që të punojë shkon pa përtim E familjen që ti mbajë Deri në muzg ai punon Ditë e natë kurr s'pushon Që të ketë një jetë më të mirë Ai po lufton Koha kështu i kalon ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Më shumë bën mendja ,sesa forca (fuqia) ! 2.Nuk jetohet në bisht të kalit ! 3.Fiton mendja e jo fuqia (forca) ! 4.Në shtëpinë e tij cdo njeri e ndien vetën trim ! 5.Njeriu nuk duhet të dijë vetëm të flasë,por edhe të hesht !...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Arusha e Uritur Arusha cdo ditë Rronte për mrekulli Hante mjaltë n'qyp t'zi Vec një ditë pa ushqim mbeti Iu sos mjalti Mish askund s'gjeti Lart e poshtë Ajo brodhi Barkun e thatë dot se ngopi Dhe ...
Autori: anisa · Lloji: Poezi kolone · Tema: atdheu
atdheu im je ti jeta ime je ti nena ime je vetem ti pa ty nuk ka dashuri ne ty gjithmone do te te mbrojme o atdhe ti je nena jone sa ketu atje pa ty jeta ska kuptim se ti je thesari im atdheu im i vyer kto pika loti jan per ty atdheu im i rremb...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Monotonia
C'terr i mallkuar eshte kjo bote, zhytur ne llumin e mekateve, humbur ne rruget e intrigave, vrare nga e verteta e pandreqshme. Ka humbur tere ngjyrat, kthyer te tera ne hijet e grise. Sa duan syte te shohin nje tjeter nuance, qofte dhe blune e e a...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Bleona Kurti · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Bullizmi
Ndryshe nga të tjerët Fle dhe zgjohet si të gjithë të tjerët ,por pak një gjë e dallon nga të tjerët,i vetmuar,i përbuzur nga të tjerët,mundohet të bejë shoqëri nuk e duan,qan madje nevrikoset mundohet të të dojë dikë nuk e duan nga...
Autori: Pakora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo ...
Autori: Brikela Koleci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjakmarrja
GJAKMARRJA Gjakmarrja problem, penge e shoqerise tone. Ajo po perhapet si gjaku neper vena dhe po shkakton probleme cdo dite e me shume. Po mban te burgosur mijera njerez , po ua ndal jeten, po ua jep ndeshkimin me te re...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Gjithmone Bashke Ne tdyt po ja nisim prej fillimi Krejt gjanat po i bajm qysh o mas miri Kjo dashni cdo dite e ma shume po shtohet Po kuptojna se jeta pa njeri-tjetrin jeta spo jetohet E di ndoshta shume probleme mund tna dalin Po cado si...
Autori: kasandra · Lloji: Pershkrim · Tema: Bukuria
Bukuria... Ajo që edhe të verbon edhe të kthen shikimin. Ajo së cilës i frikësohen të gjithë, por të gjithë e duan.A thua kemi aq dije sa ta përshkruajm ? C’do të thotë bukuria? Flasim për të bukurën konkrete apo abstrakte? Për një b...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com